
Soutěž Fénix content marketing prodlužuje termín, po který mohou firmy přihlašovat své noviny, časopisy, newslettery či třeba mobilní aplikace, tedy firemní publikace vycházející na papíře nebo elektronicky. Přihlášky je možné podávat až do 10. ledna 2014, přes web soutěže. „V této chvíli máme přihlášky od společností T-Mobile, ČEZ, Ahold, Česká pojišťovna, ČSA a dalších,“ informovala zakladatelka a ředitelka soutěže Kateřina Borovanská z pořádající agentury Freya.
Soutěž a také související Knihovna firemních publikací zároveň získaly záštitu primátora Tomáše Hudečka (TOP 09), hlavně proto, že veškeré aktivity se odehrávají v Praze a část projektu míří na státní správu a veřejný sektor. Jedná se především o Knihovnu firemních publikací, výstavu Nikdy bez obsahu, content marketing, jež bude v Era světě na Jungmannově náměstí, a dál o slavnostní vyhlášení soutěže Fénix v únoru 2014.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
