Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Soutěž kreativity Zlatá pecka letos poprvé zhodnotí i product placement

Předsedou poroty letošního 18. ročníku textař Michal Horáček. Product placement zhodnotí speciální jury, tu povede Štěpán Wolde.

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, pořadatel kreativní soutěže Metro Zlatá pecka, vyhlásil její 18. ročník a do 16. listopadu přijímá přihlášky v kategoriích TV spoty, rozhlasové spoty, grafika, fotografie, www a multimédia a letos nově i product placement. Reklamní produkty bude posuzovat porota, kterou letos povede textař a producent Michal Horáček.

Spolu s ním budou přihlášené práce hodnotit režisér hraných filmů Jan Hřebejk, hudební skladatel Michal Pavlíček, výtvarník Pavel Koutský, střihač Jiří Brožek, fotograf Jan Pohribný, kameraman Martin Šácha, producentka Monika Kristl a mistr zvuku Jiří Klenka.

Svoji porotu bude mít kategorie www a multimédia, povede ji Tomáš Jindříšek (Dark Side) a zasedne v ní náš Marek Prchal, dále Matěj Novák (Centrum Holdings), Kateřina Hrubešová (SPIR), Jasna Sýkorová (DataConsult), Petr Bednář (Mladá fronta) a Vojtěch Bednář (Tyinternety.cz).

Prémieru má letos nová kategorie realizace product placementu. Ukázky bude hodnotit zvláštní porota vedená Štěpánem Wolde z Media One, zároveň ředitel hudební televize Óčko. „Product placement je nejmladší kodifikovaná forma komerční komunikace na televizní obrazovce. Stačily dva roky a po neobratných a s dobrým vkusem i zákonem hranicich pokusech se české televize, producenti i agentury naučily s ‘pépéčkem’ velmi dobře pracovat,“ míní Wolde.

O nejlepším využitích product placementu s ním budou rozhodovat Michael Richter (Real TV), Helena Tesařová (TV Prima) a Hana Halvorsen-Banks (Omnicom Media Group).

Partnerem kategorie je vedle všech velkých českých komerčních televizí i Rada pro rozhlasové a televizní vysílání. „Český divák se s fenoménem product placementu sžil velmi rychle. Provozovatelé ovšem dosud tápou v přiměřenosti prezentace umístěného produktu,“ myslí si předsedkyně rady Kateřina Kalistová.