
Organizátorka soutěže Fénix Kateřina Borovanská (uprostřed) z pořádající agentury Freya. Vlevo Jitka Němečková z komunikace Unipetrolu, vpravo Tomáš Votruba z agentury TL5 Digital. Foto: Hanuš Frolík
Ode dneška 22. září do pondělí 15. prosince je možné hlásit tištěné i digitální firemní publikace do 2. ročníku soutěže Fénix content marketing, a to prostřednictvím jejího webu. Napodruhé soutěž vypsala celkem 15 kategorií. Přihlášené publikace zhodnotí porota o 36 členech.
Soutěžní kategorie zůstávají v druhém roce téměř stejné. V kategoriích B2C, B2E, B2B noviny, magazíny neproběhly žádné změny. Nové vymezení se dotklo především oblasti online. U webových stránek tak korporátní stránky a microsite pro účely kampaní nebudou hodnoceny dohromady. V oblasti sociálních sítí budou hodnoceny zvlášť profily na Facebooku, Instagramu, Twitteru, a zároveň bude určené období komunikace – v přihlášce budou soutěžící vymezovat čas a obsah, který má porota hodnotit.
U výročních zpráv v letošním roce vznikl posun ke kategorii Grafické zpracování výroční zprávy. „Důvodem pro změnu je objektivita hodnocení výročních zpráv a fakt, že nejsme soutěží, která by se na tuto oblast zaměřovala. Soutěžící mají ale o kategorii zájem, tudíž jsme po konzultaci s nimi udělali úpravu hodnocení,“ vysvětluje pořadatelka soutěže Kateřina Borovanská, majitelka pořádající agentury Freya.
Nová je kategorie nazvaná Firemní prezentace. „Firemní prezentace hrají podstatnou roli a často nahrazují obsahově stručnější webové stránky nebo jsou silně zaměřeny na vizuální stránku zpracování. Prezentace budeme nahrávat na SlideShare a vítězem této kategorie se stane nejnavštěvovanější a nejčtenější prezentace. Pro vstup do této kategorie bude nutno vyplnit klasickou přihlášku a zapojit se do soutěže,“ uvádí Borovanská.
Veškeré projekty neziskových organizací mohou do soutěže vstoupit zdarma a je pro ně vyhlášena specifická cena pro neziskový sektor. „Tuto kategorii jsme zvolili zvláštní podmínky i hodnocení, aby měly práce šanci uspět, ačkoliv často vznikají s významně jinými budgety než práce komerční,“ připomíná organizátorka soutěže Fénix.

Úvodní, neformální setkání k 2. ročníku Fénixe proběhlo v pražském hotelu Emblem. Foto: Hanuš Frolík

Vpravo vzadu v hovoru PR matador Michal Donath, vlevo v diskusi současní i bývalí redaktoři Marketing & Media Jan Brychta či Václav Sochor (nyní Bison & Rose). Za nimi vykukuje Ingredientista Gianfranco Coizza. Foto: Hanuš Frolík

Občerstvit se přišel i někdejší zástupce šéfredaktora Lidových novin, nyní spolumajitel komunikační agentury McShakespeare David Shorf (v růžově kšiltovce) s chotí Veronikou. Foto: Hanuš Frolík

Vpravo v dámské společnosti Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side, vlevo konverzace dam okolo organizátorky Kateřiny Borovanské, zcela vlevo David Shorf z McShakespeare vstřebává aktuální světové dění prostřednictvím svého mobilního telefonu. Foto: Hanuš Frolík
HARMONOGRAM 2. ROČNÍKU SOUTĚŽE FÉNIX CONTENT MARKETING
12. 6. 2014
Setkání poroty před zahájením 2. ročníku
16. 9. 2014
Zahájení 2. ročníku - neformální setkání poroty a novinářů
22. 9. 2014
Spuštění 2. ročníku soutěže – možnost přihlašovat soutěžní práce
15. 12. 2014
Uzavření přihlášek do 2. ročníku soutěže
leden-únor 2015
Hodnocení odborné poroty, doprovodný program
březen 2015
Slavnostní vyhlášení soutěže
Soutěž Fénix zahájila loňským 1. ročníkem, výsledky jsme slavnostně vyhlásili v půli února 2013 v pražském Jazz Docku.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
