Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Soutěž Pevnost Boyard přinesla Primě Cool rekordní sledovanost

Pevnost Boyard. Foto: TV Prima

Pevnost Boyard. Foto: TV Prima

Dvanáct let stará soutěžní série Pevnost Boyard láká i víc než dekádu po svém vzniku. Kanálu Prima Cool, který včera uvedl první díl z cyklu z roku 2000, přinesl 249 tisíc diváků starších patnácti let.

“To byl v čase vysílání soutěžní reality show (19:24–20:17) nejvyšší počet diváků v dané cílové skupině od začátku vysílání Prima Cool,” uvedla stanice. Přitom reprízuje britské pokračování úspěšnější francouzské předlohy, jež startovala v roce 1990.

Za úspěšnou má stanice také včerejší premiéru nového magazínu pro muže Menzone. Po čtvrt na jedenáct ji sledovalo 154 tisíc diváků, podíl na sledovanosti činil 6 %, což je pro Primu Cool nadprůměrné číslo.