Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Soutěžní AZ Kvíz bude mít pravidelný páteční speciál „Liga mistrů“

Česká televize rozšiřuje páteční vydání populární soutěže AZ kvíz. Od pátku 17. února zařazuje delší, třicetiminutové vydání pořadu z produkce brněnského studia ČT, které má být kláním vítězů čtyř předchozí dílů daného týdne.

Speciály budou chodit každý pátek a televize je nazvala „Liga mistrů“. „V tomto díle se spolu utkají vždy čtyři nejúspěšnější soutěžící ve velkém finále, kde se bude soutěžit až o 100 tisíc Kč,“ informoval šéf programu ČT Milan Fridrich. AZ kvíz měl dosud čtyři vydání týdně, od pondělí do čtvrtka.

AZ Kvíz sledovalo letos v lednu (od 2. do 31. ledna) průměrně 23 % diváků, kteří bývali tou dobou u obrazovek, jinými slovy 5 % české populace. V absolutní číslech to značí 426 tisíc diváků.

Třicetiminutový AZ kvíz Speciál doplní v podvečer na ČT1 pořad Malá farma a poté speciální prodloužené vydání Černých ovcí.