Digitální agentura Fragile Media Daniela Kafky a skupiny Etnetera v červnu rozšířila svůj management o obchodního ředitele, stal se jím Leoš Špachta, jinak též ředitel Asociace.biz. Ten loni opustil agenturu Media Factory, kterou spoluzakládal a řídil v ní digitální divizi, a přešel do vlastní nové firmy Next Digital, v níž se spolu s bývalým šéfem Nových médií České televize Pavlem Kohoutem a s Markem Sýkorou (agenturu trojice vlastní rovnými díly) začal věnovat technologii HbbTV, hybridní televize v propojení s internetem.
Technologie HbbTV i agentura Next Digital, která pokračuje, zatím podle Špachtova vyjádření pro Médiář zažívá pozvolný rozjezd, počet kampaní v HbbTV v Česku za rok Špachta odhaduje na 25, přičemž v oboru se podle něj o takové práce uchází minimálně pět agentur. „To není na full time,“ vysvětlil svůj návrat k digitálu.
Ve Fragile Media dostal na starosti další strategický obchodní růst. Agentura loni vykázala celkový obrat přes 90 milionů Kč. „Chceme se posunout mnohem víc k fullservisovému uchopení digitálního marketingu,“ uvedl zakladatel a výkonný ředitel Fragile Media Kafka.
Aby agentura dostála své ambici odbavovat zakázky komplexně, postavila kreativní tým, pro přípravu kreativních strategií do tendrů i pro nově vznikající zakázky stávajících klientů. Tým nově vede Daniel Seman, který dřív ve Fragile Media zastával pozici art directora. Copywriterkou je pak Klára Stehlíková, která v agentuře spravovala sociální sítě klientů.
Fragile Media se víc pustila i do sociálních sítí. Její expert na marketingové využití Instagramu Michal Kotek zaštiťuje v agentuře jeho rozvoj a nabízí pod hlavičkou agentury školení pro veřejnost.
Pravidelné snídaně pro klienty
Fragile Media v tomto týdnu spustila pravidelné setkávací akce pro klienty, první proběhla ve středu 21. června. Cyklus má víc představit práci agentury na poli kreativních strategií a využití know-how v oblasti sociálních sítí. Úvodní setkání se týkalo optimalizací kampaní na YouTube, novinky pro firemní marketing na Instagramu a case study kampaně pro Jameson.
Další snídaně pro klienty se plánuje na září, má přinést právě příklady spojení výkonnostního marketingu s kreativní strategií.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
