Z agentury Media Factory Czech Republic odešel po dvanácti letech jeden z jejích zakládajících společníků Leoš Špachta. V Media Factory zastával dlouhodobě pozici obchodního ředitele, následně do roku 2015 agenturu řídil, od prosince 2015 pak působil jako managing director digitální divize Digital Vision. Majetkový podíl v agentuře kupují zbývající společníci Roman Dušek a Libor Olexa.
Špachta nyní plánuje rozjet digitální agenturu specializovanou na reklamní formáty a aplikace v HbbTV, hybridní technologii kombinující televizi s interaktivními možnostmi internetu. Agentura se jmenuje Next Digital, vznikla v září, sídlí v Praze. Špachta je jejím jediným jednatelem, nicméně polovičním vlastníkem je Pavel Kohout. Ten byl donedávna šéfem nových médií v České televizi. „Jeho role je strategický rozvoj nabídky služeb a moje role je obchod. Celkem je nás ve startupu agentury angažováno pět,“ přiblížil Médiáři Špachta.
Technologii HbbTV začínají pro distribuci pořadů i pro reklamu používat jak klasičtí vysílatelé ČT, Prima či Óčko, tak třeba hlavní hráč českého internetu Seznam.cz. Agenturu zaměřenou na HbbTV, podobně jako je vznikající Next Digital, založil také Lukáš Hnilička, nazval ji Hybrid Company.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
