Digitální agenturu Bubble opustil Jakub Mařík, který v ní tři a půl roku nazpět začínal budovat interní kapacity pro spolupráci s influencery. Staral se o vztah influencerů ke značkám, kterým agentura pečuje o kompletní komunikaci na sociálních sítích. Zajišťoval úspěšné zapojení bloggerek, youtuberů či celebrit do agenturních konceptů a značkám jako Philips, Jameson nebo G. H. Mumm pomáhal s podobou profilů a kampaní na Instagramu.
Zmíněnou divizi Bsnap, kterou Mařík zakládal, už Bubble dřív integrovala jako jeden ze svých týmů. Vede ho Kateřina Krobová.
Na volné noze nyní Mařík navázal spolupráci s obchodem s výběrovou módou Freshlabels, ústavem empirických výzkumů STEM či pracuje projektově na eventu pro trhy střední a východní Evropy. „Velké odlišnosti trhů se projevují i v podobě jejich influencerské scény,“ říká k 26 trhům kontinentu.
Poslední rok se kromě práce v agentuře věnoval víc i svému blogu ScoutandtheCity.com, kde kromě článků o cestování publikuje odbornější texty se zkušenostmi z kampaní s influencery. „Je potřeba sdílet know-how založené na reálných tuzemských kampaních, nikoliv přeložené články z Ameriky, které nereflektují podobu a limity místního trhu,“ míní. Své zkušenosti předává i formou konzultací či školení, například při Marketing Festivalu.