
Jakub Mařík
Digitální agenturu Bubble opustil Jakub Mařík, který v ní tři a půl roku nazpět začínal budovat interní kapacity pro spolupráci s influencery. Staral se o vztah influencerů ke značkám, kterým agentura pečuje o kompletní komunikaci na sociálních sítích. Zajišťoval úspěšné zapojení bloggerek, youtuberů či celebrit do agenturních konceptů a značkám jako Philips, Jameson nebo G. H. Mumm pomáhal s podobou profilů a kampaní na Instagramu.
Zmíněnou divizi Bsnap, kterou Mařík zakládal, už Bubble dřív integrovala jako jeden ze svých týmů. Vede ho Kateřina Krobová.
Na volné noze nyní Mařík navázal spolupráci s obchodem s výběrovou módou Freshlabels, ústavem empirických výzkumů STEM či pracuje projektově na eventu pro trhy střední a východní Evropy. „Velké odlišnosti trhů se projevují i v podobě jejich influencerské scény,“ říká k 26 trhům kontinentu.
Poslední rok se kromě práce v agentuře věnoval víc i svému blogu ScoutandtheCity.com, kde kromě článků o cestování publikuje odbornější texty se zkušenostmi z kampaní s influencery. „Je potřeba sdílet know-how založené na reálných tuzemských kampaních, nikoliv přeložené články z Ameriky, které nereflektují podobu a limity místního trhu,“ míní. Své zkušenosti předává i formou konzultací či školení, například při Marketing Festivalu.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
