Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Spejbl a Hurvínek v reklamě: propagují přípravky na klouby, paměť či prostatu

Spoty jsou dílem agentury Euro RSCG Praha.

Populární loutkové postavičky Spejbla, Hurvínka, paní Kateřiny i Máničky posloužily v letošní předvánoční kampani pro čtyři léčebné přípravky Condro, Lecitin, Triomen a Eladen značky GreenSwan. Spoty jsou dílem agentury Euro RSCG Prague, tým kreativně vedli Pavel Sobek a Eda Kauba.

„Spejblovic rodinka byla ideální možností, jak vtipně ukázat předvánoční shon a tradiční rodinné problémy a vyhnout se přitom kliše s herci a šťastnou rodinkou. Zároveň jsme chtěli udělat příjemnou a neagresivní vánoční kampaň, která lidi potěší. Cílíme především na skupinu lidí 40+, kteří doplňky stravy obdarovávají své rodiče a prarodiče a kteří na Spejblovi s Hurvínkem vyrůstali,“ uvedl Pavel Sobek.