Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Špinar nastoupil do českého Googlu

David Špinar

David Špinar. Foto: H1.cz

Česká pobočka americké internetové společnosti Google najala jako šéfa sekce výkonnostního marketingu Davida Špinara, jenž se nedávno stáhl z vedení agentury H1.cz, kterou před devíti lety založil a loni prodal nadnárodnímu komunikačnímu koncernu WPP. Ještě v květnu plánoval, že se chce věnovat rodině a odpočinku na farmě ve středočeských Mysleticích: „Prozatím nemám žádné konkrétní plány, kam se vrhnout dále, a nepředpokládám, že by se to v nejbližší době mělo změnit.“

Za dva měsíce se rozmyslel. Pro Google v Česku začne v jeho obchodním týmu navrhovat a provádět výkonnostní řešení pro velké reklamní zadavatele. Zároveň má propagovat a rozvíjet toto pojetí marketingu a automatizované reklamní platformy jak v Česku, tak v okolních zemích.