
David Špinar. Foto: H1.cz
Česká pobočka americké internetové společnosti Google najala jako šéfa sekce výkonnostního marketingu Davida Špinara, jenž se nedávno stáhl z vedení agentury H1.cz, kterou před devíti lety založil a loni prodal nadnárodnímu komunikačnímu koncernu WPP. Ještě v květnu plánoval, že se chce věnovat rodině a odpočinku na farmě ve středočeských Mysleticích: „Prozatím nemám žádné konkrétní plány, kam se vrhnout dále, a nepředpokládám, že by se to v nejbližší době mělo změnit.“
Za dva měsíce se rozmyslel. Pro Google v Česku začne v jeho obchodním týmu navrhovat a provádět výkonnostní řešení pro velké reklamní zadavatele. Zároveň má propagovat a rozvíjet toto pojetí marketingu a automatizované reklamní platformy jak v Česku, tak v okolních zemích.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
