SPM Media kupuje od BigBoardu týdeník Hrot

Nový vydavatel hodlá Hrot personálně posílit a vybudovat z něj silné ekonomické médium.

Marek Španěl (vlevo) a Slavomír Pavlíček koncem srpna na akci SPM Media

Marek Španěl (vlevo) a Slavomír Pavlíček koncem srpna při představení nových redakčních prostor své mediální skupiny SPM Media. Foto: Echo Media

Aktiva společnosti Hrot, která vydává ekonomický týdeník Hrot a provozuje web TydenikHrot.cz, koupila v pondělí 9. října společnost SPM Media Marka ŠpanělaSlavomíra Pavlíčka. Ta už vlastní vydavatelskou společnost Echo Media (Echo 24, Týdeník Echo) či Radio Prostor, Španěl s Pavlíčkem pak prostřednictvím společnosti Naše média letos převzali internetové Parlamentní listy.

Těsnou většinu (51 %) ve firmě Hrot od loňského srpna vlastnila skupina BigBoard (též většinový vlastník Médiáře), 49 % patřilo společnosti Touzimsky Publishing spojené s původním vydavatelem a investorem Janem Veverkou. „Podpisem smlouvy přechází veškerá aktiva spojená s Hrotem do nově založené akciové společnosti Hrot Media, která je součástí skupiny SPM Media,“ oznámila dnes skupina Španěla a Pavlíčka. Finanční detaily transakce zveřejněny nebyly.

Nový vydavatel rovněž uvedl, že hodlá do Hrotu a jeho webu investovat a personálně je výrazně posílit, aby ze značky Hrot vybudoval silné ekonomické médium. „Bude se opírat o důvěryhodné byznysové online zpravodajství a novou tištěnou podobu Hrotu. Nový projekt, nesoucí značku Hrot, bude představen na přelomu letošního roku,“ informovala SPM Media. Skupina letos zkonsolidovala svá mediální aktiva a přesunula je do nového sídla na pražské Křížové.

Budování a personální posílení nového Hrotu povedou Dalibor BalšínekTomáš Boček, kteří zároveň odpovídají za řízení skupiny SPM Media. Šéfredaktorem Hrotu je Tomáš Jeník. Loni v září na pozici nahradil Vadima Fojtíka, který týdeník v roce 2020 zakládal.

Připomeňte si nedávný rozhovor

Sdílejte