Komunikační agentura Dorland vyhrála tendr na přípravu grafického návrhu nových responzivních webových stránek Spolchemie stavební pro akciovou společnost Spolchemie – Spolek pro chemickou a hutní výrobu. Cílem nového webu, včetně SEO, je prezentovat sortiment pryskyřic pro stavebnictví jako samostatnou skupinu výrobků pod hlavičkou renomovaného výrobce a seznámit českou odbornou veřejnost s aplikacemi a výhodami epoxidových pryskyřic pro stavebnictví. Manažerkou marketingu Spolchemie je Romana Granátová.

Předplatné tu stojí od 199 do 319 Kč
Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Proč se odchází z médií
Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Čerstvá data o sociálních sítích
AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Z Leo Burnett, Ogilvy či ze Symbia
Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Letos rekordní počet přihlášek