Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Sponzor letní olympiády Procter & Gamble má v Londýně dům s propagační výstavkou

Výrobce rychloobrátkového zboží a sponzor letní olympiády Procter & Gamble otevřel v Londýně dům, do kterého láká rodiny olympioniků. Kromě kosmetických salónů značek Cover Girl a Olay, herny Pampers a prádelny Tide/Ariel dům nabízí možnost sledování přenosů, restaurační služby a přístup na internet.

„Prostřednictvím našich značek na olympijských hrách podporujeme více než 150 sportovců,“ podotkl Robert McDonald, předseda představenstva, prezident a generální ředitel Procter & Gamble. Společnost uvedla, že jde o nejrozsáhlejší a nejucelenější kampaň v její 175 let trvající historii.

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Interiér olympijského domu Procter & Gamble

Procter & Gamble zároveň připravil sérii propagačních videoklipů nazvanou Děkuji, maminko!, které z pohledu matek vypráví o výchově olympioniků. V České republice na klipu spolupracovala Bára Špotáková a její matka Ludmila Špotáková.

Kampaň cílí na veškerá média a prostřednictvím globálního programu pro obchodníky, který běží od dubna do srpna, využívá i maloobchodních sítí. Součástí kampaně je i závazek Procter & Gamble věnovat 5 milionů dolarů na podporu místních mládežnických sportovních programů - formou odvodu části tržeb nebo prostřednictvím darů od svých značek.

Společnost má podniky ve více než 80 zemích světa, prodává ve 180 zemích. Produkuje značky Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Fairy, Gain, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun, Fusion, Ace, Febreze a Ambi Pur.