Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Spořitelna uvádí značku pro bohatší

Vstřícnější služby banky má zaštítit název Blue.

Esko v logu České spořitelny upomíná na mateřskou Erste

Esko v logu České spořitelny upomíná na mateřskou Erste. Foto: Česká spořitelna

Vstřícnější zacházení s těmi, kterým chodí na účet víc než 30.000 Kč měsíčně, slibuje od října Česká spořitelna. Lepší přístup k bankéřům na stávajících pobočkách bude zaštiťovat značka Blue. Její součástí je esko s tečkou, značka rakouské banky Erste, která Českou spořitelnu vlastní (totéž es se objevuje i v logu spořitelny). Informaci i podobu loga přinesl Forbes.

Značka služeb České spořitelny pro bohatší. Repro se svolením: Forbes

Značka služeb České spořitelny pro bohatší. Repro se svolením: Forbes

Podle slov marketingového šéfa spořitelny Josefa Havelky pro Hospodářské noviny má nová značka navozovat “pocit otevřeného prostoru a nové příležitosti”.