Spořitelní záložna se změní na Banku Creditas, pobočky předělal Moris Design

Logo nové banky navrhlo studio Dynamo Design

Logo nové banky navrhlo studio Dynamo Design

Dosavadní spořitelní družstvo Záložna Creditas se v lednu 2017 změní na Banku Creditas. Bankovní licenci získal Creditas 18. října a jako banka vstoupí na trh 1. ledna 2017. Prosadit se hodlá zejména ve zhodnocování úspor, kde v lednu nabídne nový spořicí účet, u nějž slibuje nejvýhodnější podmínky na trhu. 

„Spořicí účet je pro retail zásadní produkt. Chceme držet sazby dlouhodobě. Vklad nebude omezen výší, nebude zde ani žádné pásmové úročení. Uložený milion bude mít stejnou úrokovou sazbu jako 200.000 Kč,“ tvrdí Radim Synek, člen představenstva odpovědný za retail. Zaměření na úspory vychází také z dosavadního směřování záložny, která má v současnosti kolem 19.500 členů, jejichž objem vkladů činí zhruba 9,5 miliardy Kč. Objem aktiv představuje 10,9 miliardy Kč. 

Nabídku zhodnocení doplní termínované vklady, v průběhu roku 2017 pak také investiční produkty. Dál bude Banka Creditas nabízet financování zejména malých a středních firem a cizoměnové operace, hypotéky zatím ne. O počátku plánuje kladný hospodářský výsledek, jehož chce dosáhnout vyvážeností vkladů a úvěrů.

Nová banka plánuje v roce 2017 mít 16 poboček (současná záložna jich má 14). Jejich nový vzhled navrhla společnost Moris Design.

Vizualizace interiéru, který navrhla společnost Moris Design

Vizualizace interiéru, který navrhla společnost Moris Design

Vizualizace interiéru, který navrhla společnost Moris Design

Vizualizace interiéru, který navrhla společnost Moris Design

Logo a vizuální styl nového finančního ústavu navrhlo studio grafického designu Dynamo Design. Nové logo by mělo umožňovat práci zejména s průhledem písmen B a C, vyvedených v modrobílé kombinaci.

Logo Banka Creditas od Dynamo Design

Logo Banka Creditas od Dynamo Design

Logo umožňuje práci s průhledem písmen B a C.

Logo umožňuje práci s průhledem písmen B a C.

Uvedení Banky Creditas bude podle předsedy jejího představenstva Vladimíra Hořejšího provázet celká celoplošná mediální kampaň včetně televizních spotů a online i out-of-home komunikace, která bude cílit zejména na lidi nad 35 let.

Sdílejte