V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Spořka se po Vánocích zaměřila na funkce George

Česká spořitelna pokračuje v představování svého mobilního „bankovnictví budoucnosti“.

Na vánoční kampaň mobilního bankovnictví České spořitelny George navazuje další, zaměřená na jeho funkcionality. Spot poběží na televizních obrazovkách skupiny Nova a v síti kin Cinestar a Cinema City od 7. do 27. ledna. Propaguje možnost uložit si v aplikaci George k platbě účtenku.

V online prostředí a na venkovních nosičích se od 7. ledna kromě možnosti ukládání účtenek zobrazí i téma bezpečnosti. Spot pak poběží v únoru. Na kampani Česká spořitelna tradičně spolupracovala s kreativní agenturou VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš.

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Bankovnictví budoucnosti

  • Klient: Česká spořitelna
  • Značka: George
  • Mediamix: televize, kino, online, out-of-home
  • Kreativní agentura: VMLY&R
  • Režie: Marek Partyš
  • Nasazení: leden 2019