V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Spořka se po Vánocích zaměřila na funkce George

Česká spořitelna pokračuje v představování svého mobilního „bankovnictví budoucnosti“.

Na vánoční kampaň mobilního bankovnictví České spořitelny George navazuje další, zaměřená na jeho funkcionality. Spot poběží na televizních obrazovkách skupiny Nova a v síti kin Cinestar a Cinema City od 7. do 27. ledna. Propaguje možnost uložit si v aplikaci George k platbě účtenku.

V online prostředí a na venkovních nosičích se od 7. ledna kromě možnosti ukládání účtenek zobrazí i téma bezpečnosti. Spot pak poběží v únoru. Na kampani Česká spořitelna tradičně spolupracovala s kreativní agenturou VMLY&R. Režie spotu se opět ujal Marek Partyš.

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Mobilní aplikace George ukazuje své funkce

Bankovnictví budoucnosti

  • Klient: Česká spořitelna
  • Značka: George
  • Mediamix: televize, kino, online, out-of-home
  • Kreativní agentura: VMLY&R
  • Režie: Marek Partyš
  • Nasazení: leden 2019