
Sportisimo provozuje v pěti zemích 188 kamenných prodejen, většinu v domovském Česku
Mediální agentura PHD zajistí i v letošním roce nákup a plánování médií pro sportovní řetězec Sportisimo. Rozhodlo o tom výběrové řízení firmy. Prostřednictvím PHD hodlá Sportisimo nakupovat média na více trzích ve všech offline kanálech, hlavně v televizi a v rádiu. Hlavním úkolem agentury bude navrhnout mediální strategii a mediální plán pro reklamní kampaně v Česku, na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku a Maďarsku.
„Očekáváme další zefektivnění mediamixu a pomoc v rámci plánování médií na všech trzích, kde chceme aktivně komunikovat. Letos poprvé překročíme i hranice Česka a Slovenska, a pro to potřebujeme kvalitního partnera. V Česku a na Slovensku zase v posledních měsících dynamicky zvyšujeme svou vizibilitu, a očekávání na servis od mediálky jsou tedy stále vyšší a vyšší,“ říká marketingový ředitel Sportisima Zdeněk Morávek.
Sportisimo je původem český prodejce sportovního vybavení, který vyrostl z malé firmy založené roku 1999. Současnými majiteli jsou Thai Ngoc Nguyen, Do Hong Son, Martin Kúšik a Pavel Vajskebr. Ve finančním roce 2018/2019 stouply tržby za prodej zboží o 11 % na 8,4 miliardy Kč. Firma provozuje celkem 188 kamenných prodejen, z toho 106 v Česku, 45 na Slovensku, 33 v Rumunsku a po dvou v Maďarsku a Bulharsku.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
