Premiér Andrej Babiš (ANO) vystoupí v neděli 18. listopadu od 21.25 v živě vysílaném rozhovoru televize Nova. Půlhodinový pořad Vládní krize tentokrát nahradí Střepiny a bude ho moderovat Rey Koranteng. Interview se má zaměřit na dění, jež způsobila kauza Seznamu Babišův syn promluvil.

Spotify představilo spoty s prostorovým zvukem

Zástupce švédské hudební služby podruhé zavítal na setkání digitálních agentur v Ponrepu.

Ronan Premnath ze Spotify předvádí nové zvukové formáty reklamy zástupcům českých digitálních agentur. Foto: David Bruner

Rohan Premnath ze Spotify předvádí nové zvukové formáty reklamy zástupcům českých digitálních agentur. Foto: David Bruner

Předseda digitální sekce AKA Petr Laštovka se oddává trojrozměrnému zvuku. Foto: David Bruner

Předseda digitální sekce AKA Petr Laštovka se oddává trojrozměrnému zvuku. Foto: David Bruner

Poslechnout si novinku přišel i výkonný ředitel AKA Marek Hlavica (uprostřed). Foto: David Bruner

Poslechnout si novinku přišel i výkonný ředitel AKA Marek Hlavica (uprostřed). Foto: David Bruner

Streamovací hudební služba Spotify představila v Česku nové reklamní formáty. Jsou mezi nimi videospot pro mobily, který může být i vertikální a který je na jiných trzích k dispozici od května, a také spot s prostorovým zvukem. Ten byl ve světě poprvé použit v březnu, kdy jej britská pobočka americké zábavní společnosti Lionsgate použila k propagaci horrorového filmu Ghost Stories. Zvuk byl upraven tak, aby působil trojrozměrně.

Zástupce digitálních agentur s novinkami v září seznámil Rohan Premnath, manažer klientských služeb Spotify. Ten do Prahy na čtvrtletní setkání digitálních agentur Asociace komunikačních agentur v kině Ponrepo zavítal už podruhé, poprvé tu byl začátkem loňska. Tentokrát citoval i aktuální čísla užívání streamovací služby v Česku. Spotify si podle něj čeští uživatelé zapínají každý v průměru na 2 hodiny a 20 minut denně.

Rohan Premnath. Foto: David Bruner

Rohan Premnath. Foto: David Bruner

Rohan Premnath. Foto: David Bruner

Rohan Premnath. Foto: David Bruner

Rohan Premnath. Foto: David Bruner

Rohan Premnath počítá uživatele Spotify v Česku. Foto: David Bruner

Rohan Premnath. Foto: David Bruner

Rohan Premnath prezentuje Spotify. Foto: David Bruner

Švédská hudební služba za třetí letošní kvartál oznámila, že je přítomná na trzích 65 zemí. Držitelům práv k nahrávkám vyplatila už 10 miliard eur (v přepočtu kolem 260 miliard Kč). Dohromady registruje 191 milionů uživatelů, z toho 87 milionů je platících Neplatící mají přehrávání různě omezeno – pořadím, výběrem písní – a musejí občas vyslechnout reklamu. Reklamy na Spotify jsou dosud nepřeskočitelné. Službu Spotify na českém trhu obchodně zastupuje agentura Httpool.

Text vychází ze spolupráce digisekce AKA s Médiářem