Kompletní správu kampaní na YouTube obchodního hobby řetězce Bauhaus v Česku přebírá agentura In Creative. Od října nasadí prvních 14 variant šestivteřinových reklamních spotů (bumperů), která cílí na širokou veřejnost. Nasadí také klasická instream videa a formát TrueView Video Discovery.
„Bauhaus plánuje především zvýšit povědomí o značce v pěti lokalitách, kde v současné době provozuje svá odborná centra. Sekundárním cílem firmy je odběr newsletteru na stránce Kdyzsetomapodarit.cz,“ uvedl Jakub Horáček z In Creative.
Vedle externě spravovaných placených kampaní na YouTube do budoucna Bauhaus uvažuje i o tvorbě videí na míru či spolupráci s youtubery.

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Sledujte nový rozhovor
Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life

Šestý ročník televizní přehlídky v Brně