Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Spoty Bauhausu na YouTube spravuje In Creative

Kompletní správu kampaní na YouTube obchodního hobby řetězce Bauhaus v Česku přebírá agentura In Creative. Od října nasadí prvních 14 variant šestivteřinových reklamních spotů (bumperů), která cílí na širokou veřejnost. Nasadí také klasická instream videa a formát TrueView Video Discovery.

„Bauhaus plánuje především zvýšit povědomí o značce v pěti lokalitách, kde v současné době provozuje svá odborná centra. Sekundárním cílem firmy je odběr newsletteru na stránce Kdyzsetomapodarit.cz,“ uvedl Jakub Horáček z In Creative.

Vedle externě spravovaných placených kampaní na YouTube do budoucna Bauhaus uvažuje i o tvorbě videí na míru či spolupráci s youtubery.