Kompletní správu kampaní na YouTube obchodního hobby řetězce Bauhaus v Česku přebírá agentura In Creative. Od října nasadí prvních 14 variant šestivteřinových reklamních spotů (bumperů), která cílí na širokou veřejnost. Nasadí také klasická instream videa a formát TrueView Video Discovery.
„Bauhaus plánuje především zvýšit povědomí o značce v pěti lokalitách, kde v současné době provozuje svá odborná centra. Sekundárním cílem firmy je odběr newsletteru na stránce Kdyzsetomapodarit.cz,“ uvedl Jakub Horáček z In Creative.
Vedle externě spravovaných placených kampaní na YouTube do budoucna Bauhaus uvažuje i o tvorbě videí na míru či spolupráci s youtubery.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Podcast Crunch startuje 4. prosince