Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Spoty pro CzechTourism zajišťují Loosers

Televizní a rozhlasové reklamy se zimní a letní tématikou vznikají po výhře v tendru, Loosers je vyrábějí vlastními silami s režisérem Janem Míkou. Uvedou je na podzim.

Z kampaně CzechTourismu

Z předchozí kampaně ČzechTourismu od agentury Ogilvy

Kreativní agentura Loosers vyhrála výběrové řízení České centrály cestovního ruchu – CzechTourism. Zadání pro agenturu zapadá do marketingové strategie na podporu domácího cestovního ruchu Česko – země příběhů, jejímž cílem je motivovat turisty, aby trávili svůj volný čas v Česku. Loosers pro CzechTourism vytvoří sérii televizních a rozhlasových spotů s letní a zimní tematikou. Produkci realizují inhouse, společně s režisérem Janem Míkou.

„Spoty mají akcentovat unikátnost a zároveň pomíjivost zážitků z cestování po Česku, kde mohou turisté prožít svůj jedinečný příběh. Spoty, jež se odehrávají v horských a podhorských oblastech, představí také služby cestovního ruchu, které dotváří celkovou atmosféru pobytu v těchto destinacích,“ informovala Médiář Iva Bízová z Loosers. Zimní spoty jsou dotočeny, natáčení letních brzy proběhne.

Výsledek bude v médiích k vidění letos na podzim.

Přechozí sérii spotu v rámci téhož konceptu příběhů vyráběla agentura Ogilvy & Mather. Podle bilance CzechTourismu z konce loňska stála čtyřletá kampaň celkem 101 milionů Kč.