Vážení majitelé a manažeři komunikačních a marketingových firem, stále víc agentur si začíná hledět svého obrazu v odborných médiích. My dál průběžně zveřejňujeme zprávy (personálie, noví klienti, nové kampaně), ale nově přidáváme prostor pro klíčová data a základní informace, které jsme zatím neuměli adekvátně vystavit. Jedná se o kontakty, historii agentury, údaje o její velikosti a hospodaření, výčet ocenění či klientů - vše, co pomůže zájemcům o vaši práci či o spolupráci s vámi.
Ano, řadu těchto informací mají agentury na svých webech. Ale ne všechny agentury a ne všechny informace. A ne všichni se na web agentury dostanou. Proto stavíme standardizovanou, denně aktualizovanou databázi, která kdykoli rychle poslouží zájemcům o agenturní služby nejen z řad klientů. Máme jejich oči, spousta z nich nás denně čte.
Jaký je cíl
Neustále aktuální, průběžně aktualizovaný a informačně úplný profil vaší agentury na nezávislé odborné platformě, kterou každý měsíc navštíví sto tisíc lidí (NetMonitor, prosinec 2017). Na jednom místě o vás kdokoli kdykoli najde vše, co chcete veřejně sdělit - základní data, klíčové informace, novinky o lidech, kampaních i klientech. Kromě webu se každá novinka o vás dostane přímo do emailu našim abonentům.
První už tam jsou, takhle to vypadá
Co vám zajistíme
Denně aktualizovaný profil agentury, s jednoduchým odkazem (URL). Zkuste si zadat název své agentury do Googlu - u mnohých se na prvních místech objevuje odkaz na ni právě na Médiáři. Novinky o vás se objeví u nás na webu a dozví se je také čtyři tisícovky odběratelů našeho newsletteru - každou novinku jim posíláme jitřním online zpravodajem. Řekněme si na začátku, jaký máte dlouhodobý plán komunikace - snáz vám pak vyjdeme vstříc v tom, jak být na Médiáři vidět celý rok.