Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Správu reklam na budkách O2 přebírá Yashica

Síť plakátů a vitrín čítá kolem 6.000 ploch, jsou i v historických centrech měst.

Reklama na telefonní budce O2. Repro: photoboxadvert.cz

Reklama na telefonní budce O2. Repro: photoboxadvert.cz

Obchodním a provozním partnerem pro prodej a správu reklamních ploch na telefonních budkách operátora O2 v Česku se od ledna stala třebíčská reklamní agentura Yashica Aleše Fialky a Petra Buriána. Bude provozovat síť zhruba 6.000 ploch pro plakáty a vitríny, kterou nazývá Phone Box Advert. Zahrnuje nosiče v historických částích měst, kde jsou reklamní plochy jinak omezeny. Dosud si reklamu na budkách provozovala O2 sama.

Yashica přitom v nové koncepci slibuje kreativnější využití sítě pro potřeby klientů a mediálních agentur, konkrétně rozšíření o ambientní objekty či interaktivní prvky. Síť pro zadavatele rozdělí do třech úrovní – celostátní, krajské, okresní -, pro různé geografické cílení kampaní.