Jitka Kuchařová, finanční ředitelka agentury McCann Prague, a account manager Renata Svatková, která přes 30 let pracuje v agentuře Dorland, převzaly v polovině června Cenu Karla Duchka Srdcař české reklamy za rok 2022. Cenu uděluje Asociace komunikačních agentur (AKA) každý rok těm, kteří projevili mimořádnou obětavost, oddanost a morální a mravní kvality.
Cena Srdcař české reklamy je pojmenována po Karlu Duchkovi, řediteli agentury Wunderman, který zemřel na podzim 2018. Byl vysoce ceněn nejen pro profesionální výkony, ale také pro své výjimečné lidské přednosti. Cena má tak uctít nejen jeho památku, ale současně vyjádřit, jaké hodnoty jsou pro obor cenné a vyzvednout jejich nositele.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
