Srdcařkami české reklamy jsou Kuchařová z McCannu a Svatková z Dorlandu

Cenu Karla Duchka každoročně uděluje Asociace komunikačních agentur.

Předání ocenění Srdcař roku

Předání ocenění Srdcař roku: zleva ředitelka AKA Kateřina Hrubešová, Renata Svatková (Dorland), Jitka Kuchařová (McCann), prezidentka AKA Petra Jankovičová

Jitka Kuchařová, finanční ředitelka agentury McCann Prague, a account manager Renata Svatková, která přes 30 let pracuje v agentuře Dorland, převzaly v polovině června Cenu Karla Duchka Srdcař české reklamy za rok 2022. Cenu uděluje Asociace komunikačních agentur (AKA) každý rok těm, kteří projevili mimořádnou obětavost, oddanost a morální a mravní kvality.

Cena Srdcař české reklamy je pojmenována po Karlu Duchkovi, řediteli agentury Wunderman, který zemřel na podzim 2018. Byl vysoce ceněn nejen pro profesionální výkony, ale také pro své výjimečné lidské přednosti. Cena má tak uctít nejen jeho památku, ale současně vyjádřit, jaké hodnoty jsou pro obor cenné a vyzvednout jejich nositele.