Zpravodajsko-publicistická stanice mluveného slova Český rozhlas Plus s počtem 28.000 denních posluchačů předčila konkurenční stanici Zet (bývalá česká BBC) koncernu Lagardere, kterou si v tomto období naladilo 23.000 posluchačů. Ukazují to dnes zveřejněná čísla poslechovosti tuzemských rádií Radioprojekt za 2. a 3. čtvrtletí letošního roku. Od 2. listopadu přitom Český rozhlas Plus rozšiřuje své vysílání celoplošně v pásmu VKV, dá se tedy do budoucna očekávat další nárůst.
Nejposlouchanějším tuzemským rádiem zůstává Impuls, který si drží víc než 1 milion posluchačů. Čtvrtá je zpravodajská stanice Českého rozhlasu Radiožurnál, jejíž dřívější růst se zastavil. Ke změně došlo u celoplošných stanic na druhé a třetí pozici, Frekvence 1 se dostala na druhou příčku před Evropu 2. Denní poslechovost obou stanic, které patří do mediálního koncernu Lagardere, byla vyrovnaná, pohybovala se kolem 890.000 posluchačů.
Z regionálních rádií si první pozici udržuje stabilně rádio Blaník skupiny Media Bohemia, má přes 600.000 posluchačů.
Zásah obchodních zastoupení prodávajících rozhlasovou reklamu zůstává na obdobných číslech, mírně nadpoloviční podíl 52,1 % si zachovává Radiohouse, zastřešující mediazastupitelství Media Marketing Services a Regie Radio Music. Zbytek trhu si dělí Radio United Services a veřejnoprávní Český rozhlas.
Týdenní zásah rozhlasu jako média zůstává ve sledovaném období stabilní na 83,7 %, mírně poklesl denní dosah na 63 % a také čas denně strávený poslechem rádia (4 hodiny 55 minut).

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
