Stanko odchází, marketing T-Mobile řídí Báča

Ladislav Báča

Ladislav Báča

K 30. srpnu opustí pozici ředitele marketingové komunikace mobilních operátorů T-Mobile a Slovak Telecom Jan Stanko. Zastával ji pět let. Počínaje zářím ho vystřídá Ladislav Báča, jeho funkce se oficiálně nazývá ředitel značky a marketingové komunikace. T-Mobile si podle oficiálního vyjádření od výměny slibuje „nový pohled na možnosti marketingové komunikace“.

Báča v letech 2006 až 2014 vedl českou odnož reklamní skupiny Ogilvy, v níž už od roku 2001 pracoval jako šéf hlavní z jejích agentur Ogilvy & Mather. Poslední čtyři roky se věnoval poradenství v oblasti marketingu a komunikace. Stanko pracoval v T-Mobilu od roku 2000, kdy to byl ještě Paegas. Marketingovou komunikaci T-Mobilu vedl pět let, totéž poslední dva roky ve Slovak Telecomu. Jeho působení je spjato především s kreativní agenturou Saatchi & Saatchi, výsledkem spolupráce jsou populární kampaně s Chuckem Norrisem, následně s Vojtou KotkemLukášem Pavláskem, pak s Ivanem Trojanem a momentálně s Kryštofem Hádkem, Jiřím LangmajeremVeronikou Kubařovou.