Kurátor prémiových kulinářských zážitků a provozovatel designových prodejen s kuchyňskými produkty Potten & Pannen - Staněk navazuje spolupráci se dvěma agenturami. O public relations se bude nově starat komunikační agentura FleishmanHillard Radka Maršíka a o aktivity v e-commerce AdDiction Ondřeje Hozy a Zdeňka Říhy.
Spolupráce s FleishmanHillard je postavena na kombinaci mediálních aktivit a influencer marketingu. Cílem je podporovat exkluzivní produkty, hlavně kuchyňské výrobky, konkrétními eventy. Jedním z takových bylo i dubnové představení mixéru značky Bamix, vyvinutý ve spolupráci s Jamie Oliverem. Práci FleishmanHillard pro klienta pod vedením šéfky klientského servisu Lenky Karlíkové řídí komunikaci za consumer tým Martina Suková.
AdDiction pro Potten & Pannen přebírá výkonnostní marketing. Má se starat o weby popasta.cz, popasta.sk, kusmitea.cz, mujpolar.cz a gourmetacademy.cz. „Rozvoj všech našich digitálních platforem je pro nás tento rok klíčový. Uvědomujeme si potřebu optimalizace výkonu. Proto je pro nás priorita spolupracovat s partnerem, který to vnímá stejně, a nejen jako další položku v reportu,“ vysvětluje e-commerce manager Potten & Pannen - Staněk Barbora Bursová.
Potten & Pannen – Staněk také od května změnila svou vizuální identitu. Cílem bylo ji zjednodušit, aby se dala víc přizpůsobit komunikaci na různých kanálech, třeba právě na sociálních sítích. Zároveň však, aby se zachoval původní výrazný charakter značky. K logu i proto přibyl podpis Pavla a Miloše Staňka.

Nové logo Potten & Pannen - Staněk

Nové logo Potten & Pannen - Staněk

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
