V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Stará žitná myslivecká dostala nový design lahve

Stará žitná myslivecká v nové lahvi

Stará žitná myslivecká v nové lahvi

Stará žitná myslivecká z Palírny U Zeleného stromu se od března distribuuje v nových lahvích. Zlatavá barva žitného destilátu je nyní vidět v originální lahvi z čirého skla. Za ní stojí Boris Rajdl. „Díky novému designu s průhledným sklem můžeme lidem hned na první pohled ukázat zářivou ‚whiskovou‘ barvu ušlechtilého žitného destilátu. Nová lahev odkazuje i na naši pětisetletou historii. Je na ní vidět v reliéfu datum založení, znak Palírny a také erb Viléma z Pernštejna, který v roce 1518 udělil původnímu domu U Zeleného stromu právo várečné a započal tak tradici naší firmy,“ vysvětluje. Mysliveckou prodejce doporučuje prodávat za 179 Kč za půl litru.