Značka Starbucks rozšiřuje svou působnost v Česku a 13. května otevřela první kavárnu v Pardubickém kraji. Nová kavárna o vnitřní rozloze 107 metrů čtverečních s terasou o rozloze 24 metrů čtverečních se nachází v 1. patře pardubického obchodního centra Atrium Palác Pardubice. Nabízí 48 míst k sezení, z toho 28 uvnitř a 20 na terase.
Pardubice jsou osmým městem v zemi, kde je možné navštívit kavárnu Starbucks - ty už jsou v Praze, Brně, Ostravě, Hradci Králové, Znojmě, Olomouci a Kladně. Pardubická kavárna je zároveň 43. kavárnou značky na českém trhu. Provozovatelem kaváren Starbucks v Česku je franšízant AmRest Coffee.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
