Distributor prémiového alkoholu si pro plánování a nákup médií pro rok 2014 v Česku vybral mediální agenturu Starcom MediaVest Group. Po vítězství v tendru, který organizovala společnost Flemedia, tak střídá dosavadní agenturu Attention! Media. Kromě ní se do tendru přihlásily také Médea a Mindshare. Ta pro Rémy Cointreau pracovala do konce roku 2011, pak ji vystřídala Attention!Media.
Rémy Cointreau brzy vybere také mediální agenturu pro Slovensko, tendru se kromě dosavadní agentury Mindshare účastní Panmedia, PHD, Unimedia a Vizeum.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval