Veřejnoprávní Český rozhlas zastavil spolupráci se Štěpánem Kotrbou, svým dosavadním externím analytikem, někdejším členem Rady Českého rozhlasu. Důvodem je incident z královéhradeckého nedělního sjezdu ČSSD. Vyjádření rozhlasu i Kotrby přináší Echo24.cz, incident popisuje Respekt.

Starcom mediální agenturou Rémy Cointreau

Distributor prémiového alkoholu si pro plánování a nákup médií pro rok 2014 v Česku vybral mediální agenturu Starcom MediaVest Group. Po vítězství v tendru, který organizovala společnost Flemedia, tak střídá dosavadní agenturu Attention! Media. Kromě ní se do tendru přihlásily také Médea a Mindshare. Ta pro Rémy Cointreau pracovala do konce roku 2011, pak ji vystřídala Attention!Media.

Rémy Cointreau brzy vybere také mediální agenturu pro Slovensko, tendru se kromě dosavadní agentury Mindshare účastní Panmedia, PHD, Unimedia a Vizeum.