Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Starlink ze skupiny Publicis přijal tři nové lidi

Starlink, divize skupiny Publicis One, reaguje na rostoucí zájem klientů a posiluje svůj tým. Šéfka divize Starlink Jana Mašínová do něj letos přivítala tři nové profesionály.

Kateřina Černická

Kateřina Černická

Integraci značek v digitálních aktivacích a influencerské spolupráce bude mít na starost nový idea maker & project leader Kateřina Černická. Dřív pracovala v divizi Starcom, kde dělala pro klienty Coca-Cola a Samsung.

Jan Hlubek

Jan Hlubek

Kapacitu týmu product & brand placementu v televizi a videu rozšíří Jan Hlubek. Jeho hlavním úkolem bude navázat na úspěšné projekty spojení značek s pořady ČT Sport a rozvíjet spolupráci s televizními a filmovými produkcemi. Přichází z klientské strany.

Lucie Kecová

Lucie Kecová

Ambientní média a eventové projekty ve Starlinku zastřeší Lucie Kecová. Zaměří se zejména na rozvíjení platformy pro zkušenosti a interakci se značkou, od interaktivních nových nosičů pro eventové aktivity.

Starlink zajišťuje pro klienty divizí Starcom, Mediavest, Zenith, Optimedia a Newcast ambientní média na míru, speciální partnerství a eventové operace, integrace značek do existujícího i nového obsahu, nativní reklamy nebo spolupráce s influencery.