Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Staropramen má nové logo a odstartoval kampaň “Jeden za všechny, všichni na jedno”

Se sloganem „Jeden za všechny, všichni na jedno“ startuje Staropramen dnes 2. února kampaň, jejíž součástí bude také nové logo. Mění se i celkový vizuální styl značky. Kampaň se objeví na obrazovkách stanic Nova, Nova Cinema, Prima Family a Prima Cool v podobě půlminutových spotů.

Staropramen

“Důvodem změn je především skutečnost, že se Staropramen v minulých letech soustředil především na produktovou komunikaci, která nejen v případě Staropramenu Cool Lemonu a Staropramenu Nefiltrovaného přinesla obchodní úspěch. Pro další růst značky jsme se rozhodli pracovat také s její image,“ uvedla manažerka značky Staropramen Eva Zlámalová.

Kreativu kampaně připravila agentura Young & Rubicam, režie reklamy se ujal režisér Dimitar Mitovski. Média nakoupila agentura Universal McCann. Televizní komunikaci doplní on-line média a s kampaní se bude možné setkat také na venkovních nosičích v Praze i dalších částech republiky.

Občerstvené logo

Po šesti letech mění Staropramen logo a následně i vizuální styl, připravila je agentura Cocoon Group. V roce 2006 jako první z českých piv použil netradiční formu vertikálního loga a kapičkového pozadí.

Logo Staropramenu v únoru 2006 a v únoru 2012

Logo Staropramenu v únoru 2006 a v únoru 2012

“V roce 2011 jsme v designu začali se změnou etiket. Klíčové zdůraznění vertikálního loga a ikony ‘S’ jsme nyní využili a postupujeme o další krok dál. Začínáme používat nové logo v podobě štítu,“ říká Zlámalová.

Představení loga probíhá i na profilu Staropramenu na sociální síti Facebook, který má už více než 46 tisíc fanoušků. Změny v designu a komunikaci se pak projeví i na prodejních místech a v hospodách a restauracích, jež nabízí piva Staropramen.