Osm agentur se zúčastnilo výběrového řízení na digitální komunikaci značek Pivovarů Staropramen. V tendru zvítězily dvě - digitální agentury Dark Side a Socialsharks. Dark Side už pro Pivovary Staropramen agenturně zajišťuje PR, před rokem vystřídala PR. Konektor. Teď se - zejména v oblasti sociálních sítí - bude starat o hlavní značky Staropramen a Ostravar, Socialsharks pak budou spravovat social pro značky Cool, Stella Artois, Corona a Sládkova limonáda. Donedávna spadala správa těchto digitálních aktivit Staropramenu pod agenturní skupinu Etnetera.
„V rámci výběru proběhlo několik kol. Postupně jsme se seznamovali s procesy uchazečů, jejich přemýšlením o značkách a schopností řešit jak standardní, tak krizové situace. U finálně zvolené dvojice agentur se nám líbila dobře uchopená kreativa a konkrétní strategie dosahování výsledků,“ přiblížil Tomáš Šebesta, media & digital manager Staropramenu.
Dark Side se poslední dobou soustředí na vlastní metodiku Dark Side Reach, která v online prostředí kombinuje výkonnostní marketing, obsahový marketing a PR, mezi klienty má i ČSOB, CineStar, Milku, Korunní nebo KFC. Socialsharks se specializují na marketing na sociálních sítích, aktuálně pracují pro značky Huawei, Ferrero Česká či The Walt Disney.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
