Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Staropramen si vybral Dark Side a Socialsharks

Osm agentur se zúčastnilo výběrového řízení na digitální komunikaci značek Pivovarů Staropramen. V tendru zvítězily dvě - digitální agentury Dark Side a Socialsharks. Dark Side už pro Pivovary Staropramen agenturně zajišťuje PR, před rokem vystřídala PR. Konektor. Teď se - zejména v oblasti sociálních sítí - bude starat o hlavní značky Staropramen a Ostravar, Socialsharks pak budou spravovat social pro značky Cool, Stella Artois, Corona a Sládkova limonáda. Donedávna spadala správa těchto digitálních aktivit Staropramenu pod agenturní skupinu Etnetera.

„V rámci výběru proběhlo několik kol. Postupně jsme se seznamovali s procesy uchazečů, jejich přemýšlením o značkách a schopností řešit jak standardní, tak krizové situace. U finálně zvolené dvojice agentur se nám líbila dobře uchopená kreativa a konkrétní strategie dosahování výsledků,“ přiblížil Tomáš Šebesta, media & digital manager Staropramenu.

Dark Side se poslední dobou soustředí na vlastní metodiku Dark Side Reach, která v online prostředí kombinuje výkonnostní marketing, obsahový marketing a PR, mezi klienty má i ČSOB, CineStar, Milku, Korunní nebo KFC. Socialsharks se specializují na marketing na sociálních sítích, aktuálně pracují pro značky Huawei, Ferrero Česká či The Walt Disney.