Pivovary Staropramen poprvé pouští do pultového prodeje pivo Extra chmelená dvanáctka, které dosud bylo dostupné jen ve vybraných restauracích v době podzimních Dnů českého piva. Jedná se o středně prokvašený ležák, který je třikrát chmelený na varně a poté ještě dvakrát zastudena. Jeho základem je žatecký chmel poloraný červeňák.
Nově se Extra chmelená dvanáctka prodává v maloobchodních sítích Tesco, Lidl nebo Kaufland, a to jako balení osmi lahví v limitované edici. Cena balení je 139,90 Kč. Zatím se neuvažuje o pravidelném sezónním prodeji těchto balení, uvidí se podle poptávky po zmíněném multipacku.
„Spolu s uvedením Extra chmelené dvanáctky do maloobchodu spouštíme i nový spot v hlavní roli s Hynkem Čermákem. Za novým spotem stojí agentura Future Bakery, produkce se ujala Creative Embassy a režisér Luboš Vacke. Spot bude k vidění jak v televizním vysílání na stanicích Prima Group, tak na internetu,” dodala brand manažerka značky Staropramen Petra Chovancová.
Staropramen od letošního roku změnil styl komunikace, chce se vrátit zpět k původním hodnotám smíchovského pivovaru. Před tím komunikaci zaměřoval podle slov Chovancové v rozhovoru pro Médiář na mladé lidi, což letos vyhodnotil jako neudržitelné. Se změnou komunikaci přišel i rebranding portfolia a netýká se jen etiket a lahví, ale také skla a prvků v hospodách.