Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Staropramen uvedl dva nealko pivní mixy, plechovky dostaly nový design

Pivovary Staropramen uvedly na trh dva nové nealkoholické pivní mixy, které se na pulty obchodů dostanou v průběhu května. Jsou to Cool nealko Lemon a Cool nealko s příchutí Bezový květ a Lemongrass. Chce tak ještě víc zaujmout širší skupinu zákazníků, kteří hlavně v letních měsících poptávají nápoje na bázi ovocné šťávy a nealkoholického piva. Cool nealko Lemon je nealkoholickou variantou příchuti, která se na trhu v roce 2011 objevila v portfoliu Staropramenu jako úplně první pivní mix. Staropramen vyrábí také Cool nealko Grep, tu označuje za „asi nejoblíbenější příchuť“. Ve variantě s 2 % alkoholu nabízí Staropramen tradiční příchutě Lemon, Grep.

Společně s novými příchutěmi představil Cool nový design matných plechovek. Dominuje mu výrazné logo Cool. Pro varianty se 2 % alkoholu bylo přitom zvoleno zelené písmo, nealkoholické varianty mají pro odlišení modré.

Nové příchuti nealko mixů Staropramen

Nové příchuti nealko mixů Staropramen

Tuzemské pivovary v roce 2016 uvařily přes 172.000 hektolitrů pivních mixů. Číslo zahrnuje ty s nízkým obsahem alkoholu i ty na bázi nealkoholického piva. Oproti roku 2015 tato kategorie zaznamenala 17% nárůst. Uvádí to agentura Nielsen.

„V rámci kategorie pivních mixů jsou na vzestupu jejich nealkoholické varianty. Zatímco v roce 2013 tvořily nealkoholické pivní mixy pouhých 7,3 % celkové produkce, v loňském roce už to bylo 42,6 %. Svědčí to o jejich vzrůstající oblibě jako osvěžení při sportu, cykloturistice nebo rodinných výletech, kdy lidé po nápojích na bázi nealkoholického piva sahají stále častěji,“ doplňuje Zuzana Cieciotková, senior brand manažerka Cool.