První díl další show populárního šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha Šéf na grilu vybudil u diváků televize Prima nadprůměrný zájem.
V pondělí 23. května od 21.20 ho sledovalo průměrně 808 tisíc lidí, což činilo 23,4 % z těch, kdo měli zrovna zapnutou televizi. Průměrný podíl v hlavním vysílacím čase (od 18 do 23 hodin) přitom letos v dubnu činil v průměru 17,9 %.
„Ve skupině diváků dospělí 15–54 činil share dokonce 27,1 % (v dubnu průměrně 16 % - pozn. red.) a nejvyšší byl v cílové skupině dospělí 15–40, kde dosáhl na hodnotu 29,1 %,“ oznámila Prima.
Šéf na grilu je šestidílný cyklus s týdenní periodicitou, v němž Pohlreich společně s publicistkou a manažerkou knižního Albatrosu Halinou Pawlowskou přibližují, jak grilovat, a vedou i osobní rozhovory.
Pohlreich v minulosti slavil na Primě úspěchy s třemi řadami show Ano, šéfe! a následnou sérií Na nože!