V neděli lákala tuzemské diváky nejvíc veřejnoprávní dramatika. První díl triptychu Ztracená brána režiséra Jiřího Stracha byla nejsledovanějším pořadem po 20. hodině, s 964 tisíci diváků starších patnácti let a podílem na sledovanosti 25,1 %. Porazila úvodní část show Česko Slovensko má talent na Primě, která zaujala 840 tisíc lidí (22,8 %) i souběžné uvedení Hřebejkovy Kawasakiho růže na Nově (537 tisíc, 15 %).
Hlavním večerním pořadům Primy i Novy ubral první „podzimní“ díl nedělní publicistiky ČT1 168 hodin po čtvrt na deset (650 tisíc, 17,7 %) a od osmi též filmy Nech mého muže na Barrandově (329 tisíc, 8,7 %) a Sám doma na Prima Cool (296 tisíc, 7,9 %). Na Barrandově dosáhla solidního výsledku na také Bubílkové Politická střelnice (215 tisíc diváků) s nadprůměrným podílem 7,3 %.
Večerní prime time (hlavní večerní vysílací čas od 19. do 22. hodiny) v průměru na podílu sledovanosti dopadl nejlépe pro Novu (23,7 %), druhá byla Prima (21,9 %), pak ČT1 (21,4 %). Prima Cool a Barrandov měly shodně solidních 6,3 %.
Mezi skupinami kanálů měla nejvíc Prima (30,8 %), pak ČT (28,7 %) a Nova (26,8 %).