Především starší ženy má oslovit série venkovních plakátů, které se od tohoto týdne objevují na billboardech a autobusech, aby propagovaly novou televizi Pětka. Hlavními tvářemi stanice jsou Iveta Bartošová, Mahulena Bočanová a Zdeněk Izer. „Kampaň, kterou připravují agentury ve skupině Ogilvy, cílí zejména na ženy 40+,“ uvedla Natálie Sedláčková z Ogilvy. Agentura připravila strategii i vizuální styl.
Venkovní plochy doplní od 15. října, kdy Pětka začne vysílat, inzerce v tisku, internetové bannery a rozhlasové spoty. V produkci TV Metropol, sesterské stanice a zastřešující firmy obou televizí, pak vzniknou i video spoty, které se vedle self promo ve vlastním vysílání objeví i na internetu.

Inzerát Pětky s Ivetou Bartošovou

Inzerát Pětky se Zdeňkem Izerem

Inzerát Pětky se Zdeňkem Izerem

Inzerát Pětky s Mahulenou Bočanovou

Inzerát Pětky s Mahulenou Bočanovou

Inzerát Pětky s Markétou Hrubešovou

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
