
Loňské trofeje v podobě lemura
Asociace public relations (APRA) otevírá 17. ročník oborové soutěže Lemur neboli Česká cena za public relations. Uzávěrka přihlášek je 27. března, vyhlášení výsledků proběhne na galavečeru v první polovině června. Letošní novinkou Lemura je partnerství se soutěží Sabre Awards. „Projekty, které zvítězí v kategoriích Komunikační disciplíny, získají přihlášku své práce do Sabre a možnost se porovnat s dalšími zahraničními projekty v této prestižní soutěži,“ dí předseda výkonné rady APRA Patrik Schober.
Soutěžící mohou své projekty přihlašovat do kategorií rozčleněných do čtyř skupin: Komunikační disciplíny, Oborové kategorie, Komunikační nástroje a Řízení kampaní. I letos bude oceněna osobnost za přínos oboru a práci tiskových mluvčí. Ti získají speciální cenu v podkategorii tiskový mluvčí státní správy a tiskový mluvčí soukromého sektoru. Mluvčí budou nominováni odbornou veřejností prostřednictvím nominačního formuláře a jejich kvality bude hodnotit porota složená ze zástupců médií a předních odborníků na PR a marketing.
Profesní soutěž Lemur (dřív Česká cena za PR) je pravidelně vyhlašována od roku 2006 a je otevřena všem subjektům působícím v Česku, které poskytují či využívají služby v oblasti public relations. Oceňovány jsou PR projekty realizované v období roku 2020 až do března 2021, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele. Pořádající APRA aktuálně sdružuje 17 českých i zahraničních PR agentur působících na českém trhu.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
