Českým bulvárním webem „podle amerických standardů“ chce být Bomba.cz, nový online deník zaměřený na zvěsti ze společnosti. Slibuje „výhradně autorský pohled na svět českých a světových celebrit“, jinými slovy „pravdivé zprávy, analýzy, rekonstrukce událostí i fikce“. Obchodní model má stát na prodeji reklamy.
„Chceme se přiblížit americkým standardům médií jako je například TMZ.com, a to převážně vzhledem a stylem psaní,“ přiblížila na dotaz Médiáře šéfka Bomby Ivona Kratochvílová. Ta se v minulosti starala o PR a marketing internetové televize Stream.cz a jejích pořadů, naposledy působila jako tisková mluvčí Prahy 5. „Odtud odešla rovnou do Bomby poté, co se seznámila s Robinem Raszkou v baru Bluelight,“ tvrdí propagační materiál nového webu. Obsah vytváří společně s třemi stálými redaktory. Jejich jména zatím nezveřejňuje.
Formálně je vydavatelem webu pražská společnost Flob Ventures vlastněná Ondřejem Chybou, nicméně v pozadí stojí Robin Raszka, designér se zaměřením hlavně na mobilní byznys, činný především ve Spojených státech amerických. V tiráži na Facebooku titul uvádí jako vydavatele firmu Velká Bomba se sídlem v pražské Melantrichově ulici, tento subjekt ale obchodní rejstřík zatím nezapsal. Raszka už na český online trh zhruba před rokem uvedl technologický magazín soustředěný na startupovou scénu Czechcrunch.cz.
„Cíle máme vysoké, ovládnout celou Českou republiku naším pohledem na události a mezilidské vztahy,“ podotýká k novému bulvárnímu webu Kratochvílová, „Robin žije v New Yorku, já měla to štěstí strávit delší čas například v Monaku či Švýcarsku, a protože jsme se shodli na tom, že Češi mají sice humor, ale nemají styl ani nadhled, rozjíždíme tento projekt s touhou předat zahraniční zkušenosti dál - někdy třeba jen humornou formou - a posunout jejich vnímání za hranice českého bulváru.“
„Nechceme být nenávistní jako Extra.cz a ani všeobjímající bulvár jako Blesk. Celý projekt vznikl z lásky k Česku, respektive humoru. A proto bychom se chtěli hlavně bavit, to znamená chtěli bychom dát prostor našim fantaziím a ukázat mediálním domům, že se to dá dělat i jinak,“ doplňuje šéfka projektu. První investicí do projektu byla koupě domény bomba.cz od vydavatelství Internet Info, podle dřívější informace Zdeňka Cendry údajně za 0,5 milionu Kč. Naopak tvůrci - aspoň zatím - ustoupili od plánu používat pro fotografování „letku dronů“.