Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Startuje internetový Buzz-I-Check, monitoring sociálních médií

Projekt společnost Media Factory je minimálně čtvrtou službou svého druhu na českém internetu.

Na českém internetu dnes startuje další služby monitorování komunikace v sociálních sítích, pod názvem Buzz-I-Check ji spouští společnost Media Factory.

Ta službu představuje jako “software rešeršující diskuze na sociálních sítích za účelem podchycení relevantních příspěvků týkajících se sledovaného brandu, produktu či tématu”. Sledovat má sítě Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, Lidé.cz a další servery, včetně zpravodajských.

Software pracuje s řadou kritérií, včetně “aktivních ambasadorů” či “sentiment ratia”.

Buzz-I-Check není první službou svého druhu, existují tu už Wunderman Listening Platform, Ataxo Social Insider či Monitoring sociálních sítí společnosti Newton Media.