V pátek 16. března odstartuje v Praze druhý ročník Social Media Akademie pod vedením Elišky Vyhnánkové. Je připraven hlavně pro ty, kteří se sociálním sítím věnují ve své profesi aktivně, ať už ve firmách, nebo na volné noze. Loňský první ročník ale ukázal, že semestrem mohou se skvělými výsledky projít i podnikatelé nebo nadšení začátečníci, kteří se chtějí naučit sociální sítě prakticky používat a vytvořit kvalitní strategii pro svoji firmu.
Eliška si ke spolupráci přizvala celkem čtrnáct zkušených odborníků, kteří jsou specialisti ve svých oblastech. Letošní akademie bude o dva dny delší – bylo potřeba dát víc prostoru právu a GDPR, ale i výkonnostnímu marketingu. Přibyla také nová témata a noví lektoři – André Heller z Taste Medio na základy webové analytiky a Pavla Šedivá z O2, která s účastníky probere marketing na YouTube a jeho vyhodnocování.
Celý semestr je koncipovaný tak, aby účastníkům předal maximum expertního know-how, které lze okamžitě implemetovat do praxe. Lektoři budou k dispozici i na konzultace při vytváření závěrečných prací. V těch bude největší přínos Social Media Akademie. „V průběhu celého semestru budou účastníci pod mým vedením a s pomocí ostatních lektorů vytvářet social media strategii pro svoji firmu. Tu budou na konci akademie i obhajovat. Budeme očekávat profesionálně zpracovanou práci, se kterou jim ale aktivně pomůžeme. I proto máme počet účastníků limitovaný na patnáct,“ uvádí Eliška Vyhnánková.
“Cílem je, aby se účastník na konci akademie vrátil do své firmy nejen zkušenější, ale také přinesl funkční a komplexní strategii, kterou bude možné okamžitě implementovat. Loňské práce měly v průměru 20 stran, nejdelší pak 44 stran. Součástí je jak analýza současného stavu, tak nastavení strategie, ale i vyhodnocování a plánování celé implementace.“
„I v roce 2018 se situace v social media marketingu nijak zvlášť nezlepšila,” konstatuje Eliška. „Pořád je neuvěřitelné množství firem, které netuší, jak s těmito nástroji pracovat, jak je používat, jak na nich komunikovat se zákazníky. Během svých školení a konzultací se s takovou situací potkávám denně. A mně dělá obrovskou radost pomáhat těm, kteří to chtějí změnit. Mohla bych udělat sérii kurzů, které si studenti odchodí a vrátí se zpátky s nejistým výsledkem a znalostmi. Tady si ale musí nejen u nás, ale hlavně u své firmy obhájit svou účast praktickým výsledkem.“
Social Media Akademie poběží třináct pátků a je připravena pro maximálně 15 účastníků. Jedno místo je za zvýhodněnou cenu vyhrazeno pro zaměstnance neziskové organizace. Loni to byl Dobrý anděl, letos se účastník teprve vybírá.