Startuje magazín Newstream Club, s články z Harvard Business Review

Šéfredaktorem časopisu Newstreamu je Stanislav Šulc. Nový titul vychází jako čtvrtletník.

Titulní strana prvního vydání magazínu Newstream Club

Titulní strana prvního vydání magazínu Newstream Club. Je na něm Michaela Bakala. Titulek čísla zní Work je Life, za hlavní téma totiž redakce zvolila radikální změnu, která se odehrává na poli práce.

Redakce ekonomického webu Newstream.cz vydává tento týden první číslo tištěného byznysově-lifestylového magazínu Newstream Club. Jde o podzimní edici časopisu, který má vycházet čtyřikrát ročně, další číslo se chystá na prosinec. Šéfredaktorem titulu se stal Stanislav Šulc. Autory jsou kmenoví redaktoři Newstreamu a pravidelní přispěvatelé. Časopis vychází v nákladu 10.000 výtisků, má 156 stran a prodává se za 129 Kč. K dostání je v síti trafik Lagardere, přes internet a předplatné přes distribuci Send.

Vydavatelství Newstream podporované finančníkem Radomírem Lapčíkem považuje nový časopis za svou výkladní skříň. „Je to printový výraz všech obsahů, které na Newstream.cz připravujeme. Doplnil zpravodajství, videa, eventy, podcasty i cluby,“ vysvětluje šéfredaktorka Newstreamu Tereza Zavadilová. V magazínu se navíc objeví i licencované články z amerického dvouměsíčníku Harvard Business Review.

„Název Club jsme zvolili proto, že je s námi spjatý. Máme úspěšný obsahový a eventový projekt s názvem Realitní Club, pořádáme akce pod hlavičkou Business Clubu českých a slovenských žen,“ dodává Zavadilová.

Připomeňte si loňský rozhovor s Terezou Zavadilovou

Sdílejte