Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Startuje Mobil.cz, virtuální operátor Mafry. Propagují ho chechtací pytlíky od Scholz & Friends

Vydavatel MF Dnes cílí na mladé od 15 do 25 let. Od konkurenčního BleskMobilu se liší jen tím, že s voláním dá 200 MB dat zdarma.

Logo Mobil.cz

Logo Mobil.cz

Další vydavatelský dům se vrhá do mobilního byznysu. V pondělí 13. května startuje v síti T-Mobile virtuální operátor Mobil.cz mediálního domu Mafra. Nabídne předplacené karty s voláním do všech sítí za 2,50 za minutu, SMS za 1,50 Kč, MMS za 5 Kč a připojením na internet zdarma s FUP 200 MB na třicet dní od první aktivace nebo každého dobití. Do FUP se přitom nebude počítat provoz z webů z rodiny iDnes.cz, u nich navíc k původnímu limitu platí limit 500 MB. Po vyčerpání limitů dojde ke snížení rychlosti na 16 kb/s.

Mobil.cz využívá číselnou řadu 730 6xx xxx, z čehož vyplývá, že zatím plánuje prodat 100.000 karet. „Do konce roku bychom chtěli objednávat další,“ přiblížil Médiáři plán prodejů šéf iDnes.cz Jaroslav Kábele.

Ukázka z kampaně: samolepka Mobil.cz v trafikách

Samolepka Mobil.cz pro trafiky

Svou pozici podle něj Mobil.cz vidí ideálně hned za obchodním domem Tesco, který se podle dřívějších zpráv také chystá spustit své mobilní služby. Virtuální operátor Mafry je přitom druhý oficiální na trhu, první - BleskMobil - před několika měsíci spustil konkurenční Ringier Axel Springer v síti Telefóniky O2. Od něj se Mobil.cz cenově liší pouze internetem zdarma (BleskMobil jej má za 150 Kč měsíčně).

Karty půjde koupit přes web na dobírku (bez poštovného a balného), ve víc než 4 tisících trafik, na benzinových pumpách, v terminálech Sazky, bankomatech a v elektronickém bankovnictví většiny bank. „Pokud zákazník nenajde logo Mobil.cz, může využít dobíjení T-Mobile či Twist,“ uvádí Mafra. Ta bude provozovat Mobil.cz v režimu Branded Reseller (Mafra ho přirovnává k Tchibo Mobilfunk), nevylučuje přechod do režimu Service Provider.

Start Mobil.cz doprovodí kampaň od Scholz & Friends, s dvěma animovanými chechtacími pytlíky - ty mají znázorňovat „konečně se budete smát vy“ určené zákazníkům. Marketingová komunikace cílí především na mladé od 15 do 25 let, využije televizi, tisk, venkovní nosiče i podlinku. Mafra se přitom může spolehnout na své kanály - deníky (MF Dnes, Lidové noviny, Metro), weby, rádia (Expresradio, Classic) a v neposlední řadě hudební televizi Óčko, kterou se chystá rozšířit o dva kanály.

Klíčový vizuál tiskové inzerce Mobil.cz

Klíčový vizuál tiskové inzerce Mobil.cz

Tisková inzerce Mobil.cz: Minuta

Tisková inzerce Mobil.cz: Minuta

Tisková inzerce Mobil.cz: SMS

Tisková inzerce Mobil.cz: SMS

Tisková inzerce Mobil.cz: Internet

Tisková inzerce Mobil.cz: Internet