V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Startuje pátý Digisemestr, letos s kompletně přepracovaným programem

Třináct sobot přinese řadu velkých jmen digitálního marketingu. Hlaste se do konce ledna.

Mark Ritson na Digisemestru

Mark Ritson na Digisemestru

Digisemestr je semestrální studium digitálního marketingu založené Jindřichem Fáborským, který je známý díky své konferenci Marketing Festival. Cílem projektu je předat studentům v jednom semestru kvalitní znalostní základ v oboru a představit všechny důležité techniky digitálního marketingu. Digisemestrem prošlo v rámci pěti semestrů už přes 1.100 studentů ve věku od 14 do 60 let z celého Česka a Slovenska. Dnes byl představen další ročník Digisemestru, který bude zahájen prvním výukovým dnem 22. února 2020 v Praze.

Nový ročník s novým programem

Studijní program, který se skládá z 13 výukových sobot, byl letos kompletně přepracován. Stalo se tak nejen na základě zpětné vazby ze všech předchozích ročníků, ale také pro zvýšení důrazu na strategický pohled. Techničtější pasáže například o tom, jaká je struktura účtu Google Ads nebo jak si správně nastavit remarketing, se čím dál tím víc přesouvají do e-learningové části kurzu.

Mnohem hlouběji se tak studenti seznámí například s otázkou rozložení investic do výkonu versus brandingu. Studenti se budou také mnohem detailněji zabývat zákaznickými potřebami a práci se zákaznickými daty. Středem zájmu tak nebude konkrétní nastavení určitého marketingového kanálu (například reklama ve vyhledávání), ale spíš obchodní pohled – volba správné strategie, management kanálu, řízení a kontrola agentury či freelancera nebo správně provedená analytika. Jak technicky kanál nastavit a optimalizovat, to se studenti dále dozví v e-learningu.

Ve 13 sobotách studia, které proběhne na jaře v Praze, se představí velká jména české a slovenské scény digitálního marketingu, jako jsou například Ondřej Sláma z Adexpresu, expertka na sociální sítě Eliška Vyhnánková, specialista na výkonnost e-shopů Jan Kvasnička nebo třeba autor knihy Web ostrý jako břitva Jan Řezáč.

Další desítky hodin vzdělání v e-learningu

Studenti si na Digisemestru mohou vybrat svoji specializaci. Může jít o marketing v e-commerce, startup marketing nebo třeba marketing pro lokální business. Dle svého výběru získají zdarma přístup k dalším desítkám hodin vzdělávacích materiálů, které byly vytořeny speciálně pro potřeby Digisemestru.

Účelem e-learningu je rozšířit znalost v konkrétním oboru a současně naučit techničtější dovednosti, jako např. jak správně nastavit A/B test, reporting, Google Tag Manager či jak optimalizovat kampaně na Facebooku.

Marketingové nástroje zdarma jako bonus

Digisemestr spolupracuje s výrobci mnoha marketingových nástrojů z Česka i zahraničí. Během studia tedy získají studenti zdarma přístup k nástrojům, jako jsou například Marketing Miner, Mergado, Ahrefs, Smartlook či Smarstupp.

Studenti do 26 let mohou studovat za výhodnější cenu 6.490 Kč bez DPH a navíc si tuto částku mohou rozložit do třech splátek. Standardní cena kurzu je 12.990 Kč bez DPH. Přihlášku ke studiu je možné zaslat na webu Digisemestru, a to nejpozději do 31. ledna 2020.

Text je placenou propagací společnosti Marketing Festival