Digisemestr je semestrální studium digitálního marketingu založené Jindřichem Fáborským, který je známý díky své konferenci Marketing Festival. Cílem projektu je předat studentům v jednom semestru kvalitní znalostní základ v oboru a představit všechny důležité techniky digitálního marketingu. Digisemestrem prošlo v rámci pěti semestrů už přes 1.100 studentů ve věku od 14 do 60 let z celého Česka a Slovenska. Dnes byl představen další ročník Digisemestru, který bude zahájen prvním výukovým dnem 22. února 2020 v Praze.
Nový ročník s novým programem
Studijní program, který se skládá z 13 výukových sobot, byl letos kompletně přepracován. Stalo se tak nejen na základě zpětné vazby ze všech předchozích ročníků, ale také pro zvýšení důrazu na strategický pohled. Techničtější pasáže například o tom, jaká je struktura účtu Google Ads nebo jak si správně nastavit remarketing, se čím dál tím víc přesouvají do e-learningové části kurzu.
Mnohem hlouběji se tak studenti seznámí například s otázkou rozložení investic do výkonu versus brandingu. Studenti se budou také mnohem detailněji zabývat zákaznickými potřebami a práci se zákaznickými daty. Středem zájmu tak nebude konkrétní nastavení určitého marketingového kanálu (například reklama ve vyhledávání), ale spíš obchodní pohled – volba správné strategie, management kanálu, řízení a kontrola agentury či freelancera nebo správně provedená analytika. Jak technicky kanál nastavit a optimalizovat, to se studenti dále dozví v e-learningu.
Ve 13 sobotách studia, které proběhne na jaře v Praze, se představí velká jména české a slovenské scény digitálního marketingu, jako jsou například Ondřej Sláma z Adexpresu, expertka na sociální sítě Eliška Vyhnánková, specialista na výkonnost e-shopů Jan Kvasnička nebo třeba autor knihy Web ostrý jako břitva Jan Řezáč.
Další desítky hodin vzdělání v e-learningu
Studenti si na Digisemestru mohou vybrat svoji specializaci. Může jít o marketing v e-commerce, startup marketing nebo třeba marketing pro lokální business. Dle svého výběru získají zdarma přístup k dalším desítkám hodin vzdělávacích materiálů, které byly vytořeny speciálně pro potřeby Digisemestru.
Účelem e-learningu je rozšířit znalost v konkrétním oboru a současně naučit techničtější dovednosti, jako např. jak správně nastavit A/B test, reporting, Google Tag Manager či jak optimalizovat kampaně na Facebooku.
Marketingové nástroje zdarma jako bonus
Digisemestr spolupracuje s výrobci mnoha marketingových nástrojů z Česka i zahraničí. Během studia tedy získají studenti zdarma přístup k nástrojům, jako jsou například Marketing Miner, Mergado, Ahrefs, Smartlook či Smarstupp.
Studenti do 26 let mohou studovat za výhodnější cenu 6.490 Kč bez DPH a navíc si tuto částku mohou rozložit do třech splátek. Standardní cena kurzu je 12.990 Kč bez DPH. Přihlášku ke studiu je možné zaslat na webu Digisemestru, a to nejpozději do 31. ledna 2020.
Hlaste se do nového Digisemestru
Text je placenou propagací společnosti Marketing Festival