Měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor se začátkem září rozšiřuje o službu AdAudit, která dodá informace o zásahu online reklamních kampaní. Mohou ji využít zejména mediální agentury a zadavatelé internetové reklamy, kteří tak zjistí, zda oslovili skutečně ty cílové skupiny, které plánovali, uvedlo oborové Sdružení pro internetovou reklamu, které NetMonitor i AdAudit provozuje.
Zadavatelé online reklamy se z AdAudit mohou dozvídat, kolik reálných uživatelů vidělo jejich kampaň, jací lidé přišli s reklamním sdělením do kontaktu, na kterých webech a inzertních pozicích nebo kdo na reklamu klikl. Nabízí se jim tak možnost ověřit si skutečný zásah kampaně a do detailu zjistit i zásah každého reklamního umístění.
AdAudit nabízí možnosti analýz cílových skupin, demografické (věk, pohlaví, vzdělání), geografické (velikost sídla, region) i sociální (příjem, ekonomická aktivita, ABCDE klasifikace). Kampaň lze analyzovat v období až 3 měsíců a výsledky dostávat ve stručné podobě průběžně nebo podrobné po skončení kampaně.