Do konce března je možné registrovat se do 17. ročníku reklamní soutěže IMC Czech Awards (dřív Český direkt, později Český direkt & promo). Kreativní a marketingové agentury mohou ukázat, co pro své klienty vytvořily. Vítězům jednotlivých kategorií se v létě tradičně otevře brána do evropského finále. V tom jsou IMC Awards mezi českými soutěžemi jedinečné. Cílem soutěže je navázat na úspěšný loňský ročník, jehož čeští vítězové přivezli z Evropy 16 medailí včetně dvou zlatých.
Uzávěrka přihlášek je koncem března, finančně zvýhodněné (early birds) ale budou přihlášky podané do konce února. V dubnu a květnu proběhne dvoukolové hodnocení soutěžních prací porotou. Slavnostní vyhlášení vítězů bude tradičně začátkem června. Poté se vítězové české soutěže budou registrovat do evropského klání.
Přihlaste své práce do IMC Czech Awards
Ředitelem české části soutěže zůstává Martin Pešta z agentury Geometry Global. Odborné porotě, která bude představena v březnu, bude stejně jako loni předsedat Monika Otradovcová, marketingová ředitelka společnosti MOL. „Věřím, že letošní ročník bude pro agentury opět tak úspěšný jako roky předchozí a že ukáží, jakou skvělou práci umí dělat,“ prohlásil výkonný ředitel spolupořádající Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMEZ) Tomáš Hájek.
Mediář je opět exkluzivním mediálním partnerem akce