Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Startuje třetí ročník reklamního festivalu PIAF. Dá Praze slogan, vybere nejlepší reklamu na pivo

V pražském Veletržním paláci dnes v půl desáté startuje program třetího ročníku Prague International Advertising Festival (PIAF).

Trofeje PIAF z roku 2010

Trofeje PIAF z roku 2010

„Do finále soutěže reklam se konečně probojovalo nepřehlédnutelné množství tuzemských prací,“ podotýká Marek Hlavica, ředitel festivalu. Mezi finalisty soutěže je 116 přihlášek z celkem 20 zemí světa, z Česka je třetina prací.

Soupeřit budou o pozornost mezinárodní poroty [první fotografie]. Společně s vítězi soutěže bude porota vybírat i nový mezinárodní slogan pro Prahu.

Dnes od 19.30 je pro veřejnost připravena speciální dvouhodinová komentovaná projekce Shots in the Dark, zdarma. Na programu jsou nejúspěšnější virální videa a díla nastupující generace reklamních režisérů, výherců Young Director Awards.

Program má letos stejné tématické členění jako soutěžní kategorie - od kreativního brandingu a podpory prodeje, přes kreativní myšlenku až po umění doručit ji cílové skupině. Jako klíčoví řečníci vystoupí

  • Ted Florea, stratég jedné z nejkreativnějších agentur světa Droga5 New York. (Na Teda se hodně těší náš Marek Prchal.)
  • Dále Jean Maria Dru, Chairman celosvětové sítě agentur TBWA a autor metody „disruption“ čili porušování zavedených pravidel v komunikaci.
  • A nakonec Gideon Amichay, jeden z nejlepších kreativních tvůrců světa, předseda poroty PIAF Awards a vítěz loňské Grand prix na PIAF.

O akci průběžně referujeme ve speciální příloze PIAF 2012. Jedna z kategorií v soutěži reklam je zaměřená na kampaně na pivo a vy máte do zítřka možnost hlasovat o nejlepší pivní reklamu tady na Médiáři.

Festival rezonuje také na Twitteru.