Český startup LidskáSíla.cz zaměřený na zprostředkování úklidu domácností změnil svůj vizuální styl a logo. Nově jej reprezentuje fialová a žlutá barva a v názvu je podtržením zdůrazněno slovo „lidská“. Samotný název je vizuálně propojen s gestikulující rukou. Novou identitu připravily agentury Lovebrand a Remembership. Konzultační agentura Lovebrand měla na starost novou definici značky a jejích atributů, Remembership pak vlastní vizuální ztvárnění.
Lovebrand realizoval dva kvalitativní výzkumy, jeden ve skupině lidí, kteří buď využívají anebo by mohli využívat služeb úklidu domácnosti, a druhý pak mezi samotnými paními na úklid. Podněty z obou výzkumů mají sloužit jak při definování strategie značky LidskáSíla.cz, tak pro marketingové kampaně.
Konzultanti Jan Páv a Matez Jindra z Lovebrandu opřeli na základě těchto výzkumů značku LidskáSíla.cz o „vnímání domova jako místa odpočinku a úkrytu, ve kterém chtějí lidé hlavně relaxovat a ne uklízet. A jelikož nikdo nemůže být superžena, která zvládne kariéru, děti i starost o domácnost, není žádná ostuda objednat si paní, která uklidí za vás“.
Společnost Lidskásíla.cz založili začátkem léta 2015 Robert Vojáček (působil v Liftago) s Michaelou Somolovou a Šimonem Podlipským jako internetovou platformu pro úklid domácností a dalších služeb na českém trhu. Jako další investor vstoupil do firmy před více než dvěma měsíci investicí 24 milionů Ondřej Tomek. V čele startupu stojí nadále jeho zakladatelé. Firma se chce v budoucnu zaměřit na poskytování i dalších služeb v domácnosti, například péči o seniory.